misspopcorn

My fucking life.

Färgat hår, ny bok och billys pizza.

Kategori: Allmänt

jaa.. i dag har vi haft mönsterkonstruktion. Segt som fan ska jag säga er. Sen käka vi och sydde jag en söm på brallorna, som jag sedan var tvungen att sprätta upp.. och sen var jag tvungen att gå. Mycket givande. Skulle till Sanna och färga håret. Men innan jag gick dit så svängde jag in på bokrea stället i Gallionen. Hittade två böcker, en fin och en rolig :P sen har jag suttit hos Sanna. läääänge.. Kan ju säga att Patrik hann med 6 st kunder medans jag var där xD Till slut blev det hyfsat bra i alla fall. Lite lila skimmer i luggen och lite mörkare blond i topparna. Men detta kommer nog att ta sin lilla tid :) Hedvig kom in när jag var nästan färdig, trevligt. Sen vart det en lång bussresa hem. Hade (och har fortfarande) en helt gräslig huvudvärk, och det var någon flamsig liten brud på 860.. Bajs på henne. Nu ska jag äta upp min Billys och sen fixa mig lite för kvällen. Höga C!


min nya färg.


Så jävla vacker bok. 99 kr bara!


29 kr. Den ska användas i kväll!

Kommentarer

  • Malin Strömberg säger:

    Störiga brudar på bussar är fan sämst. När jag åkte 860 från Trollhättan satt det en brud framför mig, och jag hade precis som du fruktansvärd huvudvärk. Och vad sitter hon och gör då? Blåser tuggummibubblor. Hade jag inte haft så ont i huvudet hade jag kastat henne genom fönstret. Hur som helst, hoppas det löser sig med dina byxor och att du hinner klart, de ser verkligen grymma ut :)

    2011-10-08 | 22:17:09
    Bloggadress: http://snyggmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: