misspopcorn

My fucking life.

byxprovning och kanelbullar.

Kategori: Allmänt

I dag provade jag in mina byxor, dom satt hyfsat bra. Ska ta in dom lite i sidorna fram, sänka midjan bak och flytta insnitten lite. Men ändå helt okej, dom blir nog fräna.
Efter skolan blev det kanelbullar och mys hos Jessica. Åt för många..
Borde gjort mönsterkonstruktion i dag, men när jag kom hem så åt jag, sen skulle jag och mamma fixa en grej på datorn, sen blev det fika och nu ligger jag redo att sova. Vill ju egentligen använda min braiga låda som pappa gjort till mig.

Är inte alls på speciellt bra humör, känner att jag nästan gått tillbaka till hur jag mådde i typ april-maj där. Vilket inte är alls bra med tanke på skolan..



Den fantastiska lådan. Man lägger på locket och tänder lampan och hela mönsterkonstruktionen blir mycket enklare, eftersom ljuset gör att man ser igenom pappret.


Byxorna. Men här är dom bara tråcklade och ena benet är uppnålat. Det kommer att vara en gylf fram och jag ska ha knappar på hängslena.



Som sagt, bara nålat och tråcklat. Kommer ju bli bättre när det är klart... hoppas jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: