misspopcorn

My fucking life.

blogg blogg blooooogg!

Kategori: Allmänt

I går spelade jag Betapet från att jag kom hem till att jag la mig typ.. Därför skrev jag inget.. xD Men i går satt jag bara och tråcklade ihop mina byxor ändå, inget spännande. I dag är det provning som gäller, hoppas dom sitter bra så jag kan börja sy, för dom ska ju vara färdiga nästa vecka liksom.
Måste till Kampen nu på morgonen, för att köpa nytt busskört.. det suger med busskort :O xD dyrt ju..
Dagens outfit är ett par klorinblekta svarta jeans, svart piké och svart lonsdale tröja eller en ljusgrå stickad sak, har inte bestämt mig än. Till det blir det grön parkas och vinröda kängor. Mycket stiligt och jag får säga det själv!



jaaaag.


mina byxor. lite svårt att se hur som ser ut kanske, men dom är väldigt röda i alla fall. Ska försöka få upp någon bild på när jag provar dom :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: