misspopcorn

My fucking life.

Ännu en dag med kämp och slit i skolan.

Kategori: Allmänt

Ja, i dag har jag gjort färdigt ändringarna på byxorna. Men jag är tvungen att ha foder, det sinkar mig lite i mitt arbete. Det lös ju igenom som fan..
Lunchade med Sofie på Köket, det var trevligt! Vi fick tagit igen allt skitsnack vi missat senaste tiden :P Sen körde hon mig upp till skolan igen. Där fortsatte arbetet. Jag och Cajsa gav upp tillslut och vände hemåt. Jag gick till City Spa, eftersom jag inte var helt nöjd med mitt hår. Så jag ska till Sanna igen på fredag och få ordning på det hela. vitt vitt vitt :) Sen tänkte jag gå till banken, men det var kö och bussen skulle gå om 20 min, vågade inte chansa och gick till Kampen. När jag kom dit så såg jag att en tidigare buss var sen, nämligen 16.35 bussen, den skulle komma 16.43 och klockan var 16.42. Så jag blev glad och skulle ta den. Men då kommer busschauffören ut och säger att om man ska av mellan Rotvik och Bokenäs, så stannar han inte där. Någon jäkla lastbil som vält bortanför mig, så jag fick ju skita i den bussen. Tog en annan buss till Torp och åkte med mamma hem.
Satt med mönsterkonstruktion när jag kom hem *stolt*. Sen var det mat och sedan Bonde söker fru. Grymt.


bildbrist, men vi har en fin blomma på bordet där jag gör mönsterkonstruktion :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: