misspopcorn

My fucking life.

Trött, nöjd och förväntansfull!

Kategori: Allmänt

Åh shit.
Blev en trevlig kväll hos Jocke i går. Fast det är en dålig idé att sova i en säng som består av två sängar som ställts ihop. Typiskt dålig grej när man ramlar ner emellan. Typiskt dålig grej att välta stolen bredvid sängen som det står en grogg på. Krossad glas och kladd kan man säga.
I morse vart det ägg, polarkaka med ost och oboy som gällde, alltid dunderfrukost hos Jocke! Det var najs. Sen satt vi och uppradade i Jockes säng och tittade på Svampbob fyrkant! Nickelodeon hade listat dom 100 bästa avsnitten, fast vi såg bara dom på plats 72,73,74. Drog hem vid ett någon gång, sen var det dags att börja städa.. Städa och vara bakfull typiskt dålig grej!
Men nu sitter jag i min fina städade rum! Ingen matta på golvet iofs, orkar inte skaka den just nu, så jag tar nog det i morgon :) Men jag har fått in alla nya grejer, tyvärr har jag inte satt upp spegeln.. Är lite osäker på om jag verkligen vill ha den där jag tänkt.. Har även kastat in en helt underbar liten sak, en Husqvarna Zig-Zag :D den är såååå fiiin!!

Nu i kväll blir det hemgjorda hamburgare med hemgjort bröd till. Det blir sjukt najs!

Åh förresten!!!! Har precis bokat biljetter till Magnus Betnér i Gbg om en vecka :D så jäävla glad tjej! Jag och Linda ska dit net och kolla och det kommer bli så mysigt! Älskar Magnus, han är fan bland det snyggaste, sötaste, smartaste, roligaste som gått i ett par skor. Nu ska jag sluta vara barnslig. Men det är sant..


Ja, här är våran fantastiska värd. Mannen som skitit i en torktumlare... haha


Tommy och Jessica var dom andra som var där :)


Så här tjusigt är mitt rum nu :) Mina vackra julgardiner kom inte med på bilden men.. och det är ekran bôs i fåtöljen men det är saker som inte har någon annan plats, än.


Världens finaste symaskin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: