misspopcorn

My fucking life.

Upprörd och trött (jag tror att det är kroniskt)

Kategori: Allmänt

Varit i skolan i dag. Någon som är förvånad? 9onde dagen. I morgon kväll måste blusen vara färdig.. Har bara knapphål och knappar iofs. Slutpressen också ja.. och mönster i fjärdedelsskala.. men portfolion och plaggskissen är klar! Men jag är så sinnessjukt trött nu.
När jag skulle börja skriva i dag så satte jag mig vid min dator och försökte komma ut på internet. Det gick inte alls. Blev så sjukt förbannad! Satt och skrek på den stackars datorn ända till pappa kom och fixa. Sen hitta jag ju ingen info om någonting. Baaaajs! Men fick ihop något taffligt där ändå..
Kom på nu att jag måste fixa färdigt engelska uppgiften till i morgon. Åh, så trött..
På torsdag ska jag i alla fall hem till systeryster på julmys. Det gillar vi. Och på fredag ramlar pengarna in på kontot, så blir det "inlämnings-öl" eller kanske mer "inlämnings-fest". Man måste fira att man pallat ändå!
Nu tänker jag sova. I morgon blir en lång dag! den med..


Ärmisättning, krångligt.. men värre var det med pressen av hållningen.


Skjortans utseende i dagsläget.


så här såg jag ut i dag i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: