misspopcorn

My fucking life.

Trött och glad.

Kategori: Allmänt

Ja, jag har insett att det här med blogg är inget jag direkt har tid med xD Ni får helt enkelt nöja er med att jag skriver när jag har tid.
Har inte hänt alls mycket i veckan. Var hos Fille i måndags, det var mycket trevligt! Annars har jag bara varit i skolan heeeela tiden  typ. Syr skjorta för fulla muggar. Och nu börjar jag äntligen se en ljusning i det hela. Sen behöver vi ju inte gå in på att jag skiter i PT-övningarna som jag måste göra..
I dag är det lugnt här, bara Teresa här när jag kom och jag släppte precis in Cathrin.
På vägen hit så såg jag att Yrkes hade öppet hus, så jag åkte dit och fick träffa alla goa gamla lärare! Trodde bara Camia skulle vara där, men nej då! Birgitta, Agneta, Maria och Lars var ju också där! Det var mycket trevligt att träffa dom :D Sen drog Lisa, Sandra och jag till Sy-Siwan. Köpte knappar, myyycket billigt och bra :D


Glad tjej i skolan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: