misspopcorn

My fucking life.

trevliga fester och mindre trevlig bakfylla.

Kategori: Allmänt

Var ett tag sen jag skrev nu. Tog fram datorn nu, den har legat i data väskan sen i måndags, när jag la ner den innan jag åkte hem från Stockholm. Orkar inte dra vad som hänt. Har varit i Stockholm, mycket trevligt. Åkte hem och har sedan varit i skolan. Den här helgen är min bror här och i fredags var vi på middag hos systeryster. I går var något helt annat. Började dagen med Torp. Köpte en t-shirt. På kvällen var det Herrfest. åkte buss till stan utklädd till "Jocke", mitt alterego. Gick till Jessica och sen vidare till Åsa där festen var. Mycket trevligt! Sen efter några timmar svidade jag om och drog till Carlia. Träffade Bella och Håkan där, trevligt. Började kvällen fint med att tappa ett glas cider, så att Bellas fot började blöda. Fast det var lite hennes fel! xD Sen var det en bra kväll, sen en dålig, sen en bra och sen slutade den dåligt. Hade sån jävla bitterfylla, när jag kom hem var alla svin och allt var bajs. Tydligen. Nu ligger jag i min säng och vill aldrig gå upp xD dålig dag, fet bakfylla.

mitt alterego Jocke.


Carlos, Moritz och Hans var också på festen.


Poirot var ju också det.


Jag var snyggare på Carlia.


Hjoberg var där och fixade sitt hår.

Bästaste Bella var där, min bff <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är min BFF !! :D <3

    2011-11-21 | 21:12:28

Kommentera inlägget här: