misspopcorn

My fucking life.

Rutigt tyg och ny väckarklocka.

Kategori: Allmänt

I dag var en trött dag, läste ut boken i går ändå. Sörjer det som fan! Den var så jävla bra.. men har börjat på en ny nu :) Det har även varit en bergochdalbanedag. Skulle skära ut tyget till Linns skjorta i dag.. Det där tyget är rutigt, och det är så mycket klister i att det har dragit snett som fan, ingen ruta är där den ska.. Har haft panik som fan.. höll på hela dagen och fick inte ordning på det! Michelle och Rose-marie har varit väldigt hjälpsamma, så tack till dom.
Fick i dag bestämt att när vi ska sy kjol, så har jag i uppdrag att sy en kilt till Erling, världens skönaste datalärare! Kommer bli sjukt kul. Jag och Cathrin pratade på att åka till Skottland efter utbildningen och utbilda oss till kiltmakare! fatta vad grymt det hade varit.
Efter skolan drog jag, Jessica och Cathrin ner mot stan. Det blev Clas Ohlson, köpte en väckarklocka eftersom jag är trött på min fula klockradio. Sen köpte jag en Chailatte på Espresso House, för det var jag sugen på. Sen tog jag bussen hem. På Kampen så mötte jag världens barnsligaste ex-pojkvän. Satt och var förbannad sen.. Så trött på att jag bryr mig om det, han är ju dum i huvudet liksom. Som mamma sa, han är den av mina ex som jag snackat mest skit om efter att det tagit slut, men det förtjänar han efter hans tillvägagångsätt.
Josefin, Kristofer och Gustav var här i kväll. Gurra är så übersöt! Jag vill bara äta upp honom.. xD

Nu blir det lite bok, sen sova, men först bilder!


cp-tyget. det är i och för sig jättesnyggt, min skjorta blir också i det tyget.


Stor och bra spegel i provrummet, dagens outfit!
Nyaste tillskottet i garderoben, t-shirten i dag. Carlings 99:-


Min nya fina väckarklocka. 99:- på Classe-Olle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: