misspopcorn

My fucking life.

pank och bakfull.

Kategori: Allmänt

Gårdagen var.. livad!
Började dagen med att åka till 2 Fröknar med mamma, god fika är aldrig fel. Sen satt jag med mönsterkonstruktion ett tag, blev färdig med den egna kjolmodellen! jag anser mig själv vara lite duktig.
Sen började jag sminka mig, och det visade sig att den vita färgen jag hade köpt var ju inte heltäckande alls. Den sög rent ut sagt :O så jag sminkade mig som vanligt, klädde på mig och gick ut till bussen. Där ute, i min kära busskur står det människor! eller nej, vi ska inte ens kalla dessa tu för människor, det var monster. Fjortisar som pratade göteborska. Var kom dom  ifrån?! vad fan gjorde dom i min busskur? väntade på bussen, visst det fattar jag med men.. dom bor inte häääär !!
Sen drog jag till Jessica. Där bestämde jag mig för att köra på döskallesminket ändå och det blev ganska fränt faktiskt. Vi drack lite, fixade lite kollade på bilder och sen mötte vi upp tha crew och drog till Cathrin. Där var det folk, och slut på kakor typ.. Besviken tjej. fast jag åt inte ens av dom som var kvar, att äta på fyllan är inte min grej va.
Det blev livat, mycket trevligt. Slutade med att jag somnade på golvet, för att sedan kravla mig upp i Cathrins soffa och där blev jag kvar! Jag som skulle sova hos Jessica, hon hade ju till och med bäddat i soffan åt mig.
När jag vaknade så hade jag en charmigt utsmetad döskallesminkning, mycket trasiga strumpbyxor och ingen snus. Tog en cigg och knallade ut på balkongen, det var nog fan en syn! Tvättade bort sminket och drog ner till Willys och mötte Jesscia. Käkade frukost vid typ 2 hos henne och låg och jäste till 5. Cajsa dök upp en sväng och skymde tvn för mig också.
Kom hem, parkerade framför tvn och blev kvar där. I morgon blir det stressigt, tråckla snabbt som satan, för jag har provning klockan 13.00 och sen blir det fika med Fille vid typ 4 :) Och jag är riktigt pank. 9 kr på kortet! 500 kr i ett kuvert, men jag måste betala materialet till mina byxor, så då ryker ju 478 kr.. Sköj! Cajsa är visserligen skyldig mig 60 kr!

God natt!


Jag var död i en busskur.


Cathrin hade skrivit en lapp till mig. Jag antastade både dator och kylskåp, även andra skåp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: