misspopcorn

My fucking life.

Nikki Sixx och besvikelse.

Kategori: Allmänt

Ja, jag har spenderat större delen av dagen att glo på vem vet mest (bästa bakis-tv) och legat i min säng och läst The Heroin diaries, Nikki Sixx dagbok med kommentarer typ. Mycket bra bok måste jag säga. Maxi hade poketböcker för 15 kr/ st när jag var där i går, så det blev den och Människohamn av John Ajvide Lindqvist. Hoppas den är lika bra som Låt den rätte komma in.
Blev väldigt besviken precis, jag hade planerat sovmorgon i morgon ju, trodde vi började 13.00 som vi gjort de senaste veckorna, men nej. Vi börjar halv 9. Men det är ganska gött ändå att 2orna går på LIA i morgon, så vi har hela skrädderi för oss själva och tillgång till alla lärare i flera veckor framöver! Klart att det blir lite tomt, men det är ändå gött. På onsdag däremot, alla onsdagar fram till jul, har vi engelska till kl 19.00.. kuuuuul! Inte. Kommer ju fan behöva två matlådor med mig på en dag då för fan. Sjukt.
Är riktigt sugen på att ta en promenad, men det är ju så förbannat mörkt så jag skiter i det. Får ta det en annan gång helt enkelt.
Jag har bestämt mig för att jag ska försöka styra upp mitt liv, framför allt min hjärna. Den behöver rensning och healing. Den är trasig, inga tankar blir som dom ska. Jag vill verkligen kunna få in allt jag behöver lära mig för att klara detta. För övrigt så är jag sjukt stressad över blusfan vi ska sy. Jag har inte kommit någon vart, fattar ingenting och vill bara skita i det, helt ärligt. Har aldrig känt mig så korkad som jag gjort den här veckan.
Nu sitter jag bara och skriver vad som pågår i mitt huvud, inte jätteintressant kanske.


Nikki Sixx boken, sjukt läcker layout tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: