misspopcorn

My fucking life.

Mör och skadad.

Kategori: Allmänt

Ja. Var i skolan i går med. det gick så där kan man säga. Sydde färdigt manchetten och så på ärmen. Men sen skulle jag sätta i kragen. Den passade liksom inte i halshålet.. Så jag gick hem i min ilska och la mig på min säng för att läsa. Lyckades få upp humöret lite.
I dag när jag kom till skolan så var fixa kragen första prioritet. Det var inbte så hemskt som jag befarade. Behövde bara sänka kragen lite. Men jag tror ändå inte att jag kommer hinna färdigt i tid. Började med ärmisättnings PTn i dag. skit segt. Åkte med mamma hem, vid typ 4. Gött att få komma hem tidigt någon gång!
Känner mig gött mör efter åttonde dagen i skolan, inte okej alls faktiskt. I morgon ska jag stanna lite längre, för att verkligen försöka bli färdig. Och nu ska jag sätta mig och skriva allt till portfolion, eller prostfolion som det så fint står på FC. Ska även göra plaggskissen och sen i morgon gör jag mönsterkonstruktionen i fjärdedelsskala. Så jävla trött, känns som att jag skulle kunna sova typ 2 dygn i sträck just nu. Men det lär jag ju inte få!
Fick se tyget till mitt nästa projekt i dag. Tyget till Erlings kilt, det var fint, go kvalitet. Vad annat kan man vänta sig av ett tyg som kostar 700 kr metern?!


Hej blivande blåmärke!
Hade mina favvojeans på i dag. Nytvättade. Typiskt dålig grej för höftbenen.


HEJ HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: