misspopcorn

My fucking life.

glömska och död.

Kategori: Allmänt

Sorry, orkade inte skriva i går. Satt med mönsterkonstruktion hela kvällen typ.
I går var jag som sagt på Yrkes och hälsade på, kul som fan att träffa alla igen :P Camia var ju alldeles tjock :D mysigt. Sen drog jag till skolan och hade LIA-samtal. Det gick bra, ska börja leta efter bra stipendier tills LIAn.
Sen var jag i skolan, fick en korsett av Cathrin som jag ska låna till festen hos henne på lördag. Blir najs! Sen var det lite häng på stan och sedan hem.
I dag var det mönsterkonstruktion som gällde, upptäckte när jag var vid Herrsta att jag glömt allt, då menar jag verkligen allt, hemma. Drog hem ganska tidigt, sov en sväng och sen gjorde jag mönster en stund. Sen provade jag en sminkning till lördagens fest, en döskallesminkning, men jag tror inte jag kör den, vill ha en mer snygg död brud look. Vill han rött läppstift, i kritvitt ansikte, men får se hur det blir..
Nu blir det ner och glo på tv en sväng :)


Mer eller mindre hela outfiten till på lördag, älskar korsetten..


makeupen, orkade bara göra ett öga. Men som sagt kör nog inte på den ändå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: