misspopcorn

My fucking life.

Dead man walking och Kakor och Sprit.

Kategori: Allmänt

I dag hade jag sovmorgon, drog in vid 9. Har skurit färdigt mina delar nu, det känns som ett framsteg efter allt krångel. Nu är det dags att börja tråckla!
Drog från skolan vid typ 4, gick med Cajsa, Cathrin och Jessica som vanligt. Vi kom på två nya låtar till vårt band, en som hette Jävlar i min lilla låda och en som hette Dead man walking. Dead man walking kom vi på på grund av att vi såg killen som går under det namnet (även känd som världens barnsligaste ex-pojkvän) och jag gick och mumlade om vad jag skulle göra med honom. Så vi ska göra en låt, där jag inte sjunger utan bara skriker fram saker som "jag ska slå in näsbenet i hjärnan på dig", "jag ska bryta bägge dina ben", "jag ska slå in näsroten på dig" m.m. m.m.
Ringde Fille på bussen hem, vi har äntligen fått planerat in en fika, på måndag, vi har ju inte träffats på år och dar :O Sen satt jag och gjorde en del mönsterkonstruktion, gött.

Jag tror bestämt att jag inte berättat om Kakor och Sprit! Det är mitt band. Består av mig (trummor och sång), Cajsa (gitarr och sång), Jessica (bas), Cathrin (doa) och Teresa (doa). Det är ett ekivokt punkband, som är under uppbyggnad. Vi skriver lite textrer då och då kan man säga. Vi ahr några problem dock; ingen replokal, inget trumset, ingen bas, basisten kan inte spela bas, jag kan bara grunder på trummor.. xD Men det ska bli ett fantastiskt band. Vi har några fantastiska låtar redan; "Hälften hälften, röda blå", "för höga bussäten för schtek", "avslappningsmusik in my ass" m.fl.

I morgon tänkte jag besöka kära lilla Östrabo Yrkes, se om någon blir glad att se mig xD Vi har inga lärare i morgon, men tänkte dra till skolan och jobba på lite ändå.
Nu blir det sova!


Dagens outfit. Jag har kommit på att gubbkeps är en bra grej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: