misspopcorn

My fucking life.

Bussproblem och nybliven bitterfitta.

Kategori: Allmänt

Började dagen med att ta sovmorgon på en timme. Vart så förbannat trött, kanske för att jag läste om Nikki Sixx till halv 1 i natt? Jag har fastnat lite i den boken kan man säga.
När jag väl skulle ta mig till skolan så var det buss som vanligt. Och som så många gånger förr så såg jag att bussen låg tätt upp i röven på en lastbil.. Visste att han inte skulle se mig, och vad hände? Jo busschaufförspuckot börjar bromsa precis vid busskuren, då han fick syn på mig, och jag fick skynda mig fram. Blir så grinig på sånt. Läste hela vägen till skolan.
Seg dag i skolan, mönsterkonsteruktion, fattade nada som vanligt.
Efter skolan drog vi till Sy-Siwan och jag hämtade "Jocke" hos Åsa. Sen skulle vi till Pingstis men jag palla inte, så tänkte dra hem. Köpte snus och gick mot bussen. Skulle precis knacka på dörren till bussen, när han kör i väg.. Vad är det med busschaufförer som inte ser mig i dag?! Gick till Pingstis och träffa resten av folket igen. Köpte inget och tog 17.00 bussen hem.
Nu har jag läst sen jag kom hem och snart blir det kycklingpaj. Mamma har sina polare här nu.

Och jag vill tillägga att jag har blivit en så bitter och stundvis sorglig människa att jag blir trött på mig själv. Jag hatar folk. ååh, så tröttsamma en del är. Jävla wannabe dj's och liknande som jag mår illa över! Vissa förstår vad jag menar. Även alla dessa människor som tror att dom är bättre än andra, DET ÄR NI INTE!! fy fan för er. fy fan för rätt många människor.
Nu ska jag lugna ner mig. Men det är sant som Cathrin säger, detta är en ganska aggreverad blogg.



Först tog jag en söt bild. sen skrev jag och insåg att något mer i den här stilen passade bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: