misspopcorn

My fucking life.

Musikhjälpen och nya glasögon.

Kategori: Allmänt

Dagen började med en knökfull buss. Sen har jag sytt kilt resten av dagen typ xD Fick sms om att mina glasögon hade kommit, så dom hämtade jag efter skolan :) Dom var jättefina, men insåg när jag hade på mig ena paret och gick därifrån att jag såg vissa saker dubbelt, trodde man skulle se bättre med glasögon? xD Sen märkte jag att jag inte kan luta mig framåt, då halkar dom ner asmycket, måste gå och fixa det där i morgon.
När jag skulle åka hem var det dax! :D Musikhjälpen startade vid 18.00, så jävla grymt.
Fick sitta på Torp i 20 min dock, för 845 skulle tvunget vänta in 841 och tro fan att ingen på 841 skulle med vår buss -_- sen strulade bussen som fan, ljusen stängdes av och den varvade så galet mycket så jag var orolig för att jag inte skulle komma hem.
Hade mina nya fina skor i dag, kände mig mysig och fiiin!

Nu har jag precis käkat mängder med bruna bönor, det är faktiskt en av mina favoriträtter! Sitter och lyssnar på musikhjälpen (såklart!) och fryser..


Det svarta paret. Grymt snygga om jag får säga det själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: