misspopcorn

My fucking life.

Yay, Skola!

Kategori: Allmänt

Ja, då vart man redo för att dra till Östrabo. Skönt att man bara ska vara där en vecka. Måste ju göra färdigt en kurs bara, och sen blir det YH Skrädderi nästa måndag! Det ska bli sjukt kul :D
Måste tyvärr lämna in datorn i dag.. BAJS. Vi får väl se hur det blir med inlägg då.
Kom just på att jag vet inte om jag får någon mat i dag.. vet inte om matsalen har öppet första dagen.. hm.. får väl göra en smörgås och ta med mig i så fall :P
Åh i dag börjar mitt favoritprogram igen, P3 morgonpasset :D helt underbart, och i eftermiddag är det mitt andra favorit program Tankesmedjan, sjukt roligt!
Jag var sur i går för jag missade My life as Liz, ska se om jag hittar det någonstans på nätet, borde ju finnas liksom..

Kommentarer

  • Erik säger:

    Du är så fin

    2011-08-28 | 03:41:41

Kommentera inlägget här: