misspopcorn

My fucking life.

Tom Sandrén <3

Kategori: Allmänt

Nu ligger jag här i min säng och planerar att sova, för att vara pigg till i morgon, när jag ska sy färdigt min jacka.
Saknar min Tom massor. Tycker inte om att sova utan honom, jäkla bajs att han bor på Orust.. och min telefon har ingen mottagning så det går inte att smsa till honom.. Men han är det finaste jag vet, trivs så himla bra tillsammans med honom!

I do mean
you are the cutest boy I've ever seen
and you've got that something
something that I want, something that I need,
a dirty little young girls dream

I said that

oh boy
you make me feel like
oh boy
you make me feel like
no boy
can make me feel like you

-Miss Li -Oh boy


Bilder från a-bombers på mig och älsklingen!




foto av Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här: