misspopcorn

My fucking life.

packa packa packa..

Kategori: Allmänt

Här packas för fullt.
Hatar att jag inte har dom kläderna jag vill ha, och min klänning som jag vill ha med ligger i tvätten och den hinner liksom inte torka. Och jag har fortfarande inte packat upp sen jag var på A-bombers.. lite illa faktiskt men jag är inte så bra på det där med att packa upp. Enligt mig så har jag massa snygga kläder, men inget som passar ihop.. Kanske ska tänka på det när man shoppar nästa gång?
I kväll är det Johnossi som är njutning för mina öron. Längesen jag lyssnade på dom men hittade tillbaka nu, underbart.

Kommer sakna min älskade Tom sjukt mycket, vi kommer inte ses försens på måndag. Han ska visserligen inte vara hemma i helgen heller, hans band har spelning i Skövde tror jag det var.

Jag håller er uppdaterade under min Stockholms resa!


Packning. ber om ursäkt för den värdelösa kvaliten men min mobil är på lagning och min kamera är dör så jag tar kort med min dåliga gamla telefon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: