misspopcorn

My fucking life.

Natti Natti

Kategori: Allmänt

Vart en kul dag, men kall. Vi satt i det kalla lilla huset med dansbana i regementsparken typ hela dagen.. Käka burgare till lunch, det var gött. Efter skolan drog jag och två från klassen till Antikt och kuriosa och kikade på lite grejer, sen hitta vi några andra klasskamrater som satt och fikade, så vi slog oss ner. Blev så att jag missade 4 bussar under tiden jag satt och fikade och tjötade.. xD till slut slet jag mig och tog bussen hem.
Syrran, Kristofer och Gustav var här i dag, men Gustav var lite grinig.. fast han är gudomligt söt ändå!

I morgon blir det att sitta uppe i regementsparken igen, ska försöka klä mig varmare den här gången. Ser mest fram emot torsdagen, då vi ska få träffa 2orna och dom har hittat på någon aktivitet åt oss, kan bli spännande :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: