misspopcorn

My fucking life.

Le Petite Bazar.

Kategori: Allmänt

I dag har jag, mamma, syster och Gustav varit i Uddevalla, vi skulle till invigningen av Le Petite Bazar. Det är vår granne Paolo som öppnat en butik och den är jättesöt! Det är väldigt blandat med kläder, second hand, möbler, konst och massa grejer från Brasilien (han kommer därifrån, även designern som säljer kläder där kommer därifrån). De har även café med riktigt italienskt kaffe, sallader, mackor och sötsaker.
Fick köpt mig en jättesöt kjol och mamma köpte ett litet bord till mig. Jörgen, Paolos kille, som alltid bott granne med oss hade haft bordet när han var liten så det var ju kul att jag som bor så nära har köpt det. Har ingen bild på det för det fick inte plats i bilen, så Jörgen skulle lämna det här när han åkte hem.
Paolo sa också att jag fick gärna sälja kläder som jag sytt hos honom, så ska kanske lämna lite grejer till honom.


I kväll blir det som sagt Harrys, med Bella, Håkan och Anna. Ska bli sjukt kul! får se om jag får till någon käck frisyr med mitt korta hår :P


Lite suddig bild, men min kamera är död så fick ta med mobilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: