misspopcorn

My fucking life.

Jonna din lilla jävel.

Kategori: Allmänt

Min kära vän Jonna uppmanade mig att uppdatera min blogg.


Somnade typ 9 igen och sov till 14.00... Tom gick upp vid 15.30 och satte sig med sin bajsmusik igen.
Under tiden har jag suttit och spelat spel på facebook, mycket intressant liv jag lever känner jag.. xD
Men dagens gilla är : Word Chaos på Mindjolt på Facebook. Det har jag roat mig med hela dagen typ :D


Dagens GILLA (Y)

Dagens ogilla är Tom och hans dåliga musik, mycket osocial jävel jag hittat mig..

Kommentarer

  • jonna den lilla jäveln ;) säger:

    haha du o dina fb spel... ;) haha men tack för att du uppdatera !!

    2011-08-18 | 16:45:31
  • MissPopcorn säger:

    allt för dig hjärtat ;) <3

    2011-08-18 | 16:46:45
  • jonna den lilla jäveln ;) säger:

    så puttinuttit (A) ! <3

    2011-08-18 | 16:49:57

Kommentera inlägget här: