misspopcorn

My fucking life.

I'm the best.

Kategori: Allmänt

Ja, då är första dagen på Östrabo avklarad, inte för att jag fick så mycket gjort men.. Satt mest och tjatade med Sara xD Men i morgon ska jag jobba på, så jag blir färdig snart!
Efter skolan hade jag tänkt träffa Tom, men han är dum och skulle repa och kunde tydligen inte sova hos mig heller.. jävla bajsunge.. Han kommer hit i morgon i stället.. Men jag har ju inte sett han sen i torsdags.. I morgon blir det massa mys i så fall :)
Åkte till Torp då i stället, med min stackars dator som var cp. Killen på Inet var ganska förvånad, han hade aldrig sett det problemet förr, men han plockade fram en ny datorn åt mig i alla fall, killen med ett mycket trevligt utseende.. xD Så nu får Jonna, mitt störtsa fan, sina älskade uppdateringar!
Efter Inet drog jag en korv på Coop och sen kika i affärer innan bussen gick. Gjorde några fina affärer på Gina Tricot faktiskt !


En liten kjol, lite konstig typ lila färg på fläckarna men det var det värt för 29:-


Riktigt sjysst klänning, hade inte pengar egentligen men jag älskade den :O Ser lite konstig ut på bild så med resåren, men den är svinläcker på! Den ska jag ha på Höga C på fredag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: