misspopcorn

My fucking life.

Hemma!

Kategori: Allmänt

Blev inget inlägg i morse, vart lite stressad.
Älskling sov hos mig i natt, asmysigt! Lite jobbigt visserligen att han skulle till Kampenhof i morse, så jag var tvungen att ta samma buss som han och fick gå upp till skolan eftersom jag missade 7an upp..
Hård dag i skolan i dag, kämpar på med min jacka. Fisk till lunch och det får mig alltid att nå en aning illa. Blev kvar på skolan till typ 2, då blev jag trött och grinig och drog ner till stan och träffade Tom.  Han hade varit på Pushing the pins och bokat tid till mig för tatuering! Skitnervös, blir ju min första.. Fast det blir inte föräns 15 september så jag har en stund på mig att vänja mig vid tanken xD
I morgon får jag lön och det tackar jag fan inte nej till. Ingen stor lön kanske, men med tanke på hur lite jag jobbat för den så är det rätt hyfsat faktiskt! Studiebidrag nästa vecka också. Ska på krogen i helgen, köpa en dataväska, betala min skuld till Bella och lägga undan till min tatuering. Sen är det inte farli mycke kvar så att säga.

Nu tänker jag äta glass.



Min jacka, work in progress kan man säga, men måste vara färdig på fredag.


Det fina röda fodret, som jag krånglat en del med xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: