misspopcorn

My fucking life.

Go dag i Stockholm

Kategori: Allmänt

Blev ingen båttur i dag eftersom det typ spöregnade i morse. Vet att det vart fint väder på rätt sida landet men fuck that! I stället blev det Nordiska Museet där dom hade massa fräcka utställningar med kläder och möbler och annat. Sen åt vi på Vapiano innan jag och Jennie drog en vända på stan, skrattade åt fula kläder och letade som idioter efter en  ramones t-shirt på H&M, men den var slut på alla 4 butiker vi var inne på.. Sen vart vi skittrötta och drog hem.
Nu på kvällen blev det en drink på Landet innan vi stack till Nygammalt och käkade. Sjukt god mat tyckte jag, köttet var precis som jag ville ha det, torrt och fint! haha! Tog bilder på både drink och mat, men nybörjare som jag är så kom jag på att jag skulle göra det när jag druckit upp drinken och ätit en del av maten.. xD
När vi kom hem spelade vi När då då? och hade trevligt.
Och jag är så lycklig, jag fick en spork / skaffel av mamma :D

Ska försöka få upp något inlägg i morgon innan vi drar hem.





Rabarberdrömmar, på Landet


Grillbiff med bea och potatisgratäng, på Nygammalt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: