misspopcorn

My fucking life.

full like a kastrull.

Kategori: Allmänt

Fy fan, livad kväll på Harrys! Åkte dit med Bella and tha gang, hängde mest med bästa Sofie. Hade en liten svans också som vi inte nämner med namn. xD tog bussen hem och höll på att somna.. Lyckades komma av på rätt hållplats och jag sjöng de hela 100 meterna till huset för att hålla älgar och liknande borta.. xD När jag kom in genom dörren såg jag mitt nya fina bord, som mamma köpte i dag, stå i hallen. Jörgen lämnade det när jag stod och väntade på bussen.
Nu sitter jag här och myser i Tom's linne och är allmänt full. Blev lite alkohol i kväll kan man säga. Men jävligt glad för att jag fick massa fina komplimanger för mitt körta fina hår :D riktigt glad!

Saknar min babe Tom <3

Nu ska jag se på The Hour och sen ska jag sova. God natt gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: