misspopcorn

My fucking life.

Fuck yeah.

Kategori: Allmänt

Vart en bra dag i dag måste jag säga :D
Började visserligen dagen med att inte hinna med frukost, men tog med mig macka. Köpte snus innan jag drog upp till skolan, flöt på ganska bra för det mesta och jag blir lätt färdig i morgon :)
Efter skolan kände jag ett oerhört sug efter att få klippa mig, så jag gick till City Spa och kolla om dom hade någon tid snart och Sanna hade en tid kl 17, så det blev till att vänta i 1 timme och en kvart xD Köpte dataväska, käka lite på Donken och sen stod jag inne hos Evelina på Foam och tjötade i typ 40 min, mycket trevligt eftersom man inte träffar henne så ofta.
Sen var jag redo för att klippa mig, blev riktigt nöjd faktiskt även om det är väldigt kort. Men Sanna gjorde ett mycket bra jobb tycker jag :)

Nu är jag hemma hos älsklingen på Orust. Han lyssnar på hemsk musik..
I morgon blir det till skolan, sen hem och fixa sig och sen vidare till Höga C :D


Min nya frisyr och jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: