misspopcorn

My fucking life.

Anlänt hufudstaden!

Kategori: Allmänt

Nu är man i Stockholm efter en bra tids resa och stopp i Örebro för mat och lite annat. När vi åkte inne i Örebro såg vi någon som blivit påkörd, mindre trevligt.
Sitter och dricker något mousserande vin (tror jag?) och tittar på Star trek, helt galet.
Min bror har kollat min nya dator och den är kokt i bajs så jag måste lämna in den, den högerklickar när den ska vänsterklicka och den högerklickar när man inte ens rör datorn, mycket opraktiskt!
Snart blir det tacos, gott men inget vidare eftersom jag inte tål tacofärs.. Men om man bara tar lite så går det bra, det är ju så jävla gott!

I morgon ska vi nog åka båt till Vaxholm och sen gå ut och käka. Ska ta bilder och lägga upp i morgon också, så ni får se den här vackra staden, som jag hoppas få bo i i framtiden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: